Klar

Godmorgon!
Eller, det kanske jag inte ska säga.. har ju varit vaken i över 2 timmar ;)
Hade det lite extra jobbigt att sova inatt, låg och tänkte på seminariet, vilka frågor jag skulle ha med och så. Vaknade till flera gånger och trodde att jag hade glömt att skicka in frågor, att det var för sent o.s.v.
Låter säkert skitfjantigt men så kan det vara ibland :P
Jag gick iallafall upp klockan 9 och gjorde 5 frågor, så nu är dom klara och inlämnade!
Om jag har gjort rätt eller om frågorna är bra vet i tusan, det är sånt som märks imorgon ;)

Igår kom jag hem från Oskarshamn, ägnade största delen av kvällen åt att läsa klart en bok till seminariet.
Jag är väldigt glad över att boken var rätt intressant, det var kul att läsa den. Hade varit fasen så mycket värre om det hade varit en tråkbok. Då hade det nog inte blivit bra alls det här.

Idag är jag som sagt ledig, sista självstudiedagen innan det är dags för 2 skoldagar innan helgen :)
Rackarns vilken skön vecka! Det gillar jag ;)
Ska bort till farmor och farfar en sväng sen hade jag tänkt, lite fika och så ;)
Har inget mer att plugga på (just nu), ska bara läsa igenom lite inför seminariet imorgon.
Skönt, skönt, sköönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0