Lång dag!

Fy fan vad trött jag är. Helt slut.
Idag har det verkligen varit en heldag i skolan.
Det har varit en rolig och bra dag iallafall :) Slutade vid 4, vi befann oss då på kalmar läns museum och valde att stanna kvar en stund och kolla runt lite :P
Sen var det jobb med danslådan, kom hem runt 7 ikväll, usch.
Så ja, jag är verkligen helt slut. Känner att jag måste plugga men vet faktiskt inte om jag pallar det ikväll, om det överhuvudtaget kommer löna sig att ens försöka när man är så trött. Jag tror inte det. Men jag ska testa att läsa några sidor lite senare iallafall.

Packat inför imorgon har jag inte heller hunnit med, fan också.
Det blev inte alls som planerat idag!
Det gillar jag inte.

Nu ska jag avnjuta en kopp kaffe, får se hur mycket jag pallar ikväll..



Min och Yoannas danslåda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0