Ledigt!

Dåligt med uppdatering var det här ja.
Har haft en underbar helg i Oskarshamn, är fortfarande kvar eftersom jag har självstudiedag idag, imorgon och på onsdag. Himla skönt, det behövs verkligen :)
I helgen har jag bara myst och tagit det lugnt. Igår började jag plugga till seminariet som är på torsdag, vilket jag även har gjort idag. Har endel kvar att läsa men det löser sig på något sätt ;)
Idag har Wilmis varit hemma med mig, himla mysigt, hon ska vara hemma imorgon också :)
Love it!

Fick reda på att jag fick VG på den sista musikinlämningsuppgiften som jag skickade in förra veckan, gött mos säger jag bara!
Känns som att det äntligen börjar bli lite lugnare med uppgifter och saker som ska göras i skolan. Men jag ska nog inte säga för mycket, det lär nog bli mer igen alldeles snart. Men man kan ju alltid hoppas på att det blir rätt lugnt nu ett tag framöver iallafall ;)

Nu blir det plugg ett tag till innan jag går och lägger mig.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0