Melodifestivalen

Alltså jag brukar ALDRIG titta på Melodifestivalen. Varför? jo, för jag har aldrig tyckt om det, har nog knappt sett ett helt avsnitt någongång. Jag klarar bara inte av det, that's it!
Men igår, när jag var på fest i Smedby, kollade jag för en gång skull.
Jag har inte sett en endaste gnutta av melodifestivalen i år, men jag märkte att jag kunde nästintill alla bidragen ändå. Snacka om att radion spelar sönder låtar?! Det var kanske 2-3 låtar jag inte hade hört innan..
Det är ju helt sinnessjukt.
Anna Bergendahl vann. Hennes låt vet jag inte hur många gånger jag har hört innan, men den är bra, riktigt bra! Däremot höll jag hela kvällen igår på att Eric Saade skulle vinna! Skitgo låt och bra performance. Jag tror att det skulle gått rätt bra för honom i Eurovision Song Contest. Men vad fan vet jag egentligen? Jag är nog det minsta melodifestival-fan som finns, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0