Monday

Alltid lika skönt när måndagen är avklarad!
Ja nu är det ju några timmar kvar innan måndagen helt är över men iallafall :)
Blev inte så lång skoldag som jag först trodde.
Var kvar med gruppen ett tag efter vi hade slutat. Så jag var väl hemma runt 2, mycket skönt!
Har gjort några uppgifter till en bok som ska vara klar och inlämnad senast fredag och så har jag övat lite gitarr, vi har ju gitarrtenta imorgon. gaah, jag undrar hur det ska gå!

Snart dags att se Familjen Annorlunda :) är dock avsnitt 8 av 10 ikväll, jävligt synd för jag gillar det verkligen!
Efter det så ska jag träna afrodans! göttans.
Måste måla en bild ikväll också, har ju en kvar att måla tills redovisningen imorgon. Det löser sig nog ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0