Nothing

Godkväll!
Har varit extremt skönt att vara ledig idag måste jag säga :)
Har gjort några frågor till boken, fortfarande inte klar. Det tar en jävla tid! Usch.
Jag har varit och hälsat på min älskade farmor och farfar :)
Lika trevligt som alltid! <3
Övat lite på gitarren, det går smått framåt :) kul!

Jag hade väl snart tänkt att krypa ner i sängen. Vill göra minst en fråga till först!
Men vet inte om jag orkar, haha.
Skulle ha packat nu ikväll, men så blev det inte.
Tur att vi börjar vid halv 1 så jag hinner packa innan dess :)
Imorgon är det fredag, igen! Dans är det enda som står på schemat, det känns gött.

Fick ett paket idag :) Det innehöll den t-shirten och unicef-nålen jag beställde :)
wiho!


Kommentarer
Postat av: Dess

Cutie <3

2010-03-05 @ 10:58:28
URL: http://missrajala.blogg.se/
Postat av: Malin

You are, honey. <3

2010-03-06 @ 15:11:37
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0