Onsdag

Gestaltningsredovisningen gick bra idag och det var jättekul att få se allas gestaltningar :)
Alla var jättebra!
Efter att det var klart blev det jobb med danslådan.
Jag och Yoanna satt i bilden och gjorde själva utseendet på lådan, riktigt roligt var det!
Nu är det bara övningarna som ska bli klara och så, det tar vi imorgon.

Det har inte blivit så mycket plugg idag, har börjat läsa lite i en bok inför seminariet nästa vecka.
Är lite orolig över det eftersom jag inte riktigt förstår hur jag ska göra, så jag ska snacka med vår lärare om det imorgon så jag förhoppningsvis blir lite klokare om vad som gäller ;)
Det blir nog en heldag i skolan imorgon, vi har "workshop", det är länets kulturkonsulenter som ska komma till skolan. Tror jag, haha. Vet inte riktigt vad som väntar men det är sånt som märks :P

Ska snart hoppa in i duschen sen är det dags för sängen.
Lite Aldrig fucka upp läsning blir det ju också såklart ;)

Natti. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0