Sister. <3

Nu är den nya veckan igång och det kommer vara full rulle hela veckan!
Hade dramaredovisning idag, så nu är det en sak mindre att lägga fokus på, skönt det :)

Igår kom pappa och Jimmy hem, dom hade tagit hem en liten överraskning till mig från Linda.
Haha, hon hade rimmat ihop ett litet brev och köpt 2 par öronhängen till mig för att jag hade klarat tentor och så. Så himla gulligt! :)
Jag blev jätteglad, smycken kan man aldrig få för mycket av, iallafall inte jag :)
Tack så mycket underbara syster! Jag saknar dig. <3

Senare fram mot kvällen drog jag till Yoanna för att sätta igång med vår danslåda vi ska redovisa på fredag. Vi lagade mat också, mycket trevligt :)

Idag ska jag försöka att bli klar med den sista inlämningsuppgiften i musiken.
Skönt att slippa det sen! Så förhoppningsvis flyter det på bra ikväll :)


Tack syster! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0