Skönt!

Vilket härligt väder det är idag!
Underbart helt enkelt :)

Började skolan vid 10, det var då dags att göra ett studiebesök på Byteatern. Det var trevligt :)
En timme senare var vi klara, jag och Yoanna åkte bort till IKEA en sväng, blev en snabbvisit och lite käk ;)
Mums!
Träffade på Dessi också, fan vad jag saknar dig! <3
Sen var det tillbaka till skolan, seminarie klockan 1.
Gick jättebra faktiskt :) Det flöt på bra i "min" grupp. Gött mos!

Och vet ni vad?
Nu har jag ingenting att plugga på förutom en uppgift i Bilden som ska vara klar vecka 14.
Vilket innebär att idag är jag helt PLUGGFRI! Det känns så jävla bra, haha.
Ska bli så skönt att bara göra vad jag känner för, utan några måsten. Mmm!
Har bokat tåget till Köpenhamn nu med, vi åker ju dit dagen innan vi åker till Nice, fan vad jag längtar!
Kommer bli så underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0