Today

Sitter och pluggar och lyssnar på musik.
Det går sakta men säkert(?) framåt, jag ska bli klar med bildmappen ikväll, punkt slut.
Idag har det varit ännu en underbar dag med härligt väder :)
Så himla gutt, nu är våren påväg, vilket jag älskar!

Gestaltningsredovisningen som skulle vara på fredag har blivit flyttad till onsdag nästa vecka p.g.a. att många har varit sjuka och så. Detta resulterar i en ledig fredag, men jag antar att den kommer spenderas med plugg ändå. Har ju saker som ska vara klara nästa vecka som inte ens är påbörjade.
Imorgon ska jag iallafall sitta med gruppen och göra vår dramaredovisning tills på måndag, förhoppningsvis flyter det på bra så vi får det klart.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och fortsätta med studierna.
Hoppas ni har en trevlig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0