Trött?

Jag är riktigt sugen på att gå och lägga mig. Redan nu.
Känner mig helt orkeslös, har inte pluggat något alls inför seminariet imorgon. Inte bra.
Men jag hade tänkt att sätta mig med det en stund nu innan jag går och lägger mig.
Sen får det gå som det går imorgon :P

Igår skickade jag ut ett mejl till typ alla rektorer i Kalmar län angående sommarjobb inom barnomsorgen.
Fick endel svar idag, de flesta var dock inget att hurra över.
Antingen hade dom redan sommarvikarier, eller så hade dom inte behov av några.
Men fick väl 2 svar som var relativt bra så vi får väl se vad som händer :)
Jag hoppas självklart på det bästa!
Skulle vara jätteroligt att få sommarjobba på en förskola, det är ju trots allt förskollärare jag utbildar mig till ;)

Nehe, plugga var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0