Slut på dagen

Nu är det inte mycket kvar på denna måndag, fort går det!
Hann inte klart med inlämningsuppgiften, som jag hade velat. Men kommit en bra bit iallafall ;)
Får väl se om jag hinner göra klart uppgiften imorgon innan skolan, börjar ju inte förens halv 1, skönt med sovmorgon!
Annars får jag göra klart den imorgon kväll.

Ikväll var sista avsnittet av Familjen Annorlunda, känns surt.
Jag tycker det har varit roligt att få följa med dom i deras vardag och att få se alla söta barn :)
Me like!
Hoppas på att det kommer en ny säsong senare :)

Det är väl snart dags för sängen känner jag.
Köpte en ny bok i fredags av Jens Lapidus :)
"Aldrig fucka upp" heter den, det är uppföljaren av Snabba Cash, dock med nya karaktärer och nya huvudpersoner. Lite synd för jag hade gärna följt JW och dom andra ett tag till, men men :P
Hm, på tal om det, jag undrar som en flundra när fasiken man kan köpa Snabba Cash på film, jag vill se den (igen) och jag vill ha den!
Så jävla bra! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0