Strumpdocka

Denna dagen börjar lida mot sitt slut.
Har varit ett par tuffa dagar nu, inte i skolan eller så, utan andra grejer..

Nu är det bara två dagar kvar i skolan innan lite ledighet :)
Ska bli gutt det!
Idag har vi jobbat vidare med dockorna, men jag kom inte speciellt långt. Vet inte var det var med mig, motivationen fanns inte riktigt där, konstigt faktiskt, med tanke på att jag tycker det är roligt.
Men men, nästa gång ska jag jobba på flitigt!
Vi fick göra strumpdockor idag, sen skulle man vara i små grupper och göra en liten "berättelse" med strumpdockorna, det är lite klurigt det där, finns ju saker man måste tänka på och så. Men roligt var det :)
Väldigt enkelt att tillverka dom också, inte mycket som behövs ;)

Fick reda på betyget av danslådan idag, fick VG på den!
Blev lite smått överraskad faktiskt, inte riktigt vad jag hade förväntat mig, så det var riktigt skoj! :)


Min strumpdocka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0