18:e Maj

Det har varit en go dag idag :)
Vädret har varit jättebra, iallafall på förmiddagen, sen försvann solen allt mer.
Men skönt har det vart iallafall!
Hade som sagt "pysseldag" idag och det flöt på bra :)
Så nu har jag återigen helg, så himla gött!
Var ute på en joggingrunda förut, blev 3.2 km idag så snart är det dags att öka upp :P Skönt var det!
Annars har det varit en lugn och skön dag.

Imorgon ska jag börja skriva på den individuella delen av temaarbetet.
Är inte riktigt 100 på vad man ska skriva direkt, men det löser sig nog på något sätt ;) Något ska jag väl kunna få ihop :P

Snart ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund.
Köpte en ny bok för några veckor sen som jag har börjat läsa.
"14 år till salu" heter den, en sann historia om en 14-årig tjej som blir våldtagen och senare börjar sälja sig själv.
Boken är bra men samtidigt så himla hemsk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0