31:e Maj

Äckliga, dumma väder!
Alltså imorgon är det första Juni men det känns verkligen som höst idag.
Usch så tråkigt. Jag hoppas verkligen att solen och värmen är påväg!

Jag blev kvar i Oskarshamn tills idag.
Gick upp rätt tidigt så jag skulle hinna köra hem innan skolan.
Men sen blev det ändrade planer, vi skippade grupparbetet idag.
Så jag kunde krypa ner i sängen igen bredvid Wilma som sov sött :)
Jag somnade om och vaknade inte förens vid 11 av att Wilma väckte mig. Hon blev glad när jag berättade att jag inte skulle åka hem förens kvällen och att hon blev ledig från förskolan idag :)
Så vi har myst idag, hon och jag. <3
Åkte hem runt 6-tiden. Har inte gjort alltför mycket sen jag kom hem.
Mår inte så bra, har haft huvudvärk i stort sett hela dagen och känner mig inte helt pigg.
Får hoppas att nattens sömn gör så att jag mår bättre och är piggare imorgon ;)
Imorgon blir det grupparbete hela dagen, på onsdag är det dags för redovisning!
Hoppas att allt går bra :)
3 dagar kvar i skolan nu innan "sommarlov", helt underbart!
Men då hoppas jag verkligen att solen tittar fram mycket oftare.
En varm, solig och härlig sommar vill jag ha :)

Hade tänkt kolla på en film nu innan det är dags att sova.
Har inte riktigt klurat ut vilken än bara så jag får väl ta och göra det :P

Puss & godnatt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0