Är det nu det vänder?

Herregud så underbart.
Just nu sitter jag ute solen med en jättegod smoothie i handen och bara njuter!
Vilken dag. Klockrent väder. Detta älskar jag!
Blev en aning förvånad igår eftermiddag när jag såg att solen tittade fram med tanke på vädret vi hade tidigare under dagen. en väldigt glad överraskning :)
Jag hoppas detta väder håller i sig nu och att det inte blir mera blåst och gråa tråkiga dagar än på ett bra tag!
Nu vill jag ha vår och sommar. <3

Idag har jag varit i skolan i några timmar, efter det åkte jag in till stan och solade :)
Mycket mer har jag inte hunnit med, nu ska jag bara sitta här ute och njuta en stund!
Har helg nu också, ännu bättre :)

I love this. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0