Back in Sweden!

Jaha, nu är jag hemma igen. Kom hem runt 11 igårkväll.
Känns riktigt trist om jag ska vara ärlig, hade gärna stannat kvar ett tag till i Nice.
Fy vad kallt det är här, tråkigt väder..
Jag vill tillbaka till värmen!
Vi har haft tur med vädret och allt har varit kanon!
Har haft det otroligt skönt och härligt. En underbar resa helt enkelt :)

Idag var det skola igen. Det är så skönt nu för vi har inga inplanerade lektioner utan vi arbetar i mindre grupper resten av terminen med temaarbete. Så vi själva bestämmer över tider och vilka dagar vi ska vara i skolan.
Himla skönt är det!
Tror dessutom att det kommer bli jätteroligt att jobba med det här också, så det känns bara bra :)
Efter skolan åkte jag hem ett tag och sen gick jag bort till farfar där jag spenderade x antal timmar, mycket trevligt!

Ska ägna mig åt att packa upp allt ur resväskan nu hade jag tänkt, så man får lite ordning :P
Sen får jag se vad jag hittar på resten av kvällen :)



Ta mig tillbaka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0