Elefantboken

Idag har det varit en relativt lugn dag.
Var i skolan vid 9 för att ha möte med våran handledare om temaarbetet.
Blev inte så mycket arbete gjort idag eftersom hela gruppen inte var där så jag åkte väl hem runt halv 12.
Tänkte sätta mig ute en stund medan solen ändå var framme men den försvann ju så fort jag satte mig, såklart.
Jag förstår mig inte på vädret, det är ju helt urkasst vad dåligt vädret är. Kommer det bli någon riktig värme överhuvudtaget detta året? Just nu känns det inte så.. Men jag hoppas på att den kommer snart och stannar x antal månader!
Jag bakade scones idag, det var alldeles förlängesen nu, riktigt gott var det!
Sen bestämde jag mig för att ta en powernap. Tror fortfarande att jag är trött efter resan :P
Ja den powernapen blev ju en aning längre än vad som var tänkt. Somnade kanske runt kvart över 2, ställde klockan på kvart över 3. Men vaknar jag då? nej. Istället vaknar jag till vid klockan 4.
Men det var välbehövligt, hoppas bara jag kan sova nu ikväll!
Pappa och jag var ute och tog en joggingtur förut, blev bara 2,5 km idag. Nästa gång ska jag springa längre!
Men det var riktigt skönt iallafall :)
Nu har jag övat lite på gitarren. Beställde ju hem Elefantboken för några veckor sen och den boken är riktigt bra! Den innehåller barnvisor och sånglekar :)
Massa låtar som man själv känner igen och sjöng när man var liten. I love it!
Känner att jag kommer få stor användning av den, både nu och sen när jag är färdigutbildad.

Nu ska jag försöka sova, lär bli svårt ikväll tror jag med tanke på min "powernap" tidigare plus att jag har läst ut Aldrig fucka upp så nu har jag inget att läsa om kvällarna. Rackarns typiskt, nåja, får försöka hitta någon intressant bok att köpa hem ;)

Natti natti. <3


Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Hej Malin :)

Tiden på lördag kl 9.00 är ledig, så jag bokar in dig där så fort jag kommer till salongen i eftermiddag :)

Vi ses då :)

Kramar.

2010-05-05 @ 13:30:29
URL: http://frisorbloggarencissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0