Lovely Friday!

Dagarna bara rinner iväg!
Har haft ledig nu sen i tisdags.
Riktigt härligt är det, speciellt med det underbara vädret vi har fått nu! :D
Kanon helt enkelt.
I onsdags blev det spontanutgång! Det var roligt men det var lite segt för det var knappt något folk ute alls.
Men jag hade det trevligt iallafall :)
Igår var jag ute och sprang med pappa, 5 km blev det!
Det var rätt jobbigt men väldigt skönt efteråt :)
Idag har jag njutit av det underbara vädret, har legat ute och solat och lyssnat på musik!
Helt fantastiskt härligt!
Senare var det dags för fika med farmor och farfar :)
Riktigt trevligt. <3

Igår fick jag den efterlängtade Live-dvd:n med tAKiDA!
Snacka om att jag var riktigt glad :)
Kollade igenom den en stund igår. Den är inspelad när takida var på Hovet i Stockholm förra året och spelade.
Den spelningen ville jag såå gärna gå på, men hade alldeles för mycket i skolan då. Rackarns!
Men iallafall, kollade några låtar i början av konserten, och jag blev helt varm i kroppen :)
Helt underbart!
Kollade också på "Behind the scenes", bland annat då deras buss brann upp i Tyskland.
Men det var riktigt kul att få se grabbarna, den dvd:n lär ses många gånger! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0