Måndag

Då var det måndag igen!
Men jag är fortfarande ledig ;)
Det blir den sista lediga dagen idag innan 3 dagar i skolan väntar innan man får helg igen :)
Det är skönt!

I Lördags var det partydags!
Dessi kom till mig på kvällen och vi satte igång och shota ;)
Lakrits-shotar var det vi smaskade på under kvällen, jag tog mig 2 kalla öl också :P
Mumsfilibabba.
Runt 11 ringde vi efter taxi och en stund senare var vi inne i stan.
Tog en liten sväng in på O'learys, var väl inte alltför mycket folk så vi gick vidare till Vallen där vi bestämde oss för att vara resten av kvällen. Jag tycker sådär om det stället, inte något jag kommer gå till varje helg direkt, aldrig fastnat för det riktigt. Ljudet var ju inte det bästa, och inte musiken heller. Fast det varierar ju från gång till gång.. Men men kul hade vi! :) Oh yes.
Igår gjorde jag inte så mycket, var riktigt trött så jag slappade mest hela dagen.

Jag har suttit med min individuella del av temaarbetet nu på morgonen och blev klar bara för en liten stund sen :)
Känns skönt, lämnade in det till min handledare och bad henne kolla igenom det så jag kan få lite feedback och bättra på det ;) Hoppas på svar så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0