My telephone

Då var det återigen dags för en ny vecka!
Kom hem från Oskarshamn igårkväll. Har haft det kanon :)
Massa mys!
I Lördags köpte jag äntligen en ny mobil!
Kände att det var hög tid för det med tanke på att jag har haft samma väldigt, väldigt länge.
Köpte den samma dag som jag gjorde min första tatuering och det var ju ett bra tag sen nu :P
Men grejen är den att jag inte riktigt har hittat någon mobil som jag verkligen har fastnat för och det är därför jag inte har köpt någon tidigare. Men i onsdags kväll började jag kika runt lite på olika mobiler och hittade en jag ville ha! Hade ju inte tänkt mig en mobil med touch från början, men jag föll för denna. Riktigt fin enligt mig :) Så jag är jättenöjd, ensålänge iallafall haha ;)

Idag var det dags för grupparbete igen. Känns riktigt bra faktiskt :)
Imorgon ska vi ha en "pysseldag" då vi ska göra iordning allt material och så som vi behöver till redovisningsdagen, kommer bli skoj!
Bestämde mig för att ta en powernap några timmar efter det att jag kom hem från skolan.
Somnade väl runt kvart över 3 någonting, och ställde alarmet på 10 i 4 för jag tänkte att jag inte skulle sova så länge! Som vanligt när jag ska powernapa så går det inte så bra, jag vaknar istället vid kvart i 6! Rackarns säger jag bara, inte bra. Jag får förbjuda mig själv att ta powernap om det ska fortsätta såhär haha.



Kommentarer
Postat av: Dess

Oh va fin! Kommer vi ha fina mobiler tillsammans. När jag väl får tillbaka min laddare och kan änvända min mobil vill säga :P haha !

2010-05-21 @ 13:00:19
URL: http://missrajala.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) Ja det kommer vi ;) <3

2010-05-23 @ 16:55:15
URL: http://maalinsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0