Överraskning!

I Onsdags kväll blev det en spontanutgång.
Var hemma hos Palle med några kompisar och förfestade lite, drack och pratade massa gamla minnen.
Var riktigt, riktigt trevligt så det tycker jag att vi borde göra om snart! :)
Senare bestämde vi oss för att dra vidare in till stan och fortsatte kvällen på O'learys där det blev karaoke (för vissa) och dans! Träffade också på Dessan :) Det var en lyckad kväll! Tack alla. <3
I Torsdags var jag i skolan med studiegruppen för att bygga upp rummet så som vi vill ha det på redovisningsdagen, slutade runt 3 sen drog jag och köpte dom sista presenterna till mamma och Wilma :)
På kvällen bestämde jag mig för att åka till Oskarshamn. Blev en liten överraskning eftersom dom inte visste att jag skulle komma, så det var kul! :)
Igår var Wilmis hemma med mig, vi mös och kollade på Mysteriet på Greveholm, så himla bra är det!

Nu sitter jag och dricker en öl och väntar på mat. Önskar att vädret hade varit bättre så man kunde varit ute i solen och njutit! Men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0