Söndag 9/5

Helgen börjar lida mot sitt slut.
Men en bra helg har det varit så jag är nöjd :)
Igår gick jag upp tidigt för att bege mig till frissan.
Skönt att få bort slitet hår och att klippa det:) Hade ju växt lite sen sist.
Efter frissan gick jag och solade, blev inte så länge men det var gutt iallafall :)
Innan jag begav mig hemåt igen gick jag och växlade pengarna som blev över efter Nice resan.
På kvällen var det dags för party! Mötte upp Dessi och hennes kompisar inne i stan och spenderade kvällen på O'learys :) Det var sjuukt mycket folk där, jättelång kö innan man kom in och när man väl var inne var det smockat med folk! Men dansade gjorde vi iallafall :)
När det var dags att dra hem ringer jag taxi, men det var 20 till 25 minuters väntetid så jag och Dessan bestämmer oss för att gå hem. Tur att det varken blåste eller regnade! ;)
Idag har jag varit och hälsat på farmor tillsammans med farfar :) <3
Annars har det varit en lugn och skön söndag.
Sitter och väntar på att Parlamentet ska börja, efter det blir det väl film eller något ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0