Vart är våren?

Alltså jag är riktigt förbannad på detta skitväder!
Det är ju som att det är höst ute nu, när det egentligen ska vara vår?!
Det är förjävligt rent ut sagt! fy fan.

Jaha.. vad har hänt de senaste dagarna?
I onsdags var det dags för grupparbete igen. Jobbade på bra så vi har kommit en bra bit :) känns skönt det!
Senare under dagen ringer Celie mig och undrar om jag vill hänka på till IKEA, självklart ville jag det ;)
Under tiden vi var där sms:ade jag med Dessi och tillslut kom vi fram till att vi skulle festa :)
Så det var bara hem och göra sig iordning, Dessi kom och hämtade mig och vi åkte vidare till hennes systers lägenhet och förfestade lite :) Det var sjukt najs att träffa henne igen, det var alldeles förlängesen vi sågs!
Drog vidare in mot stan och mötte upp lite kompisar ;)
Fick i mig 2 shots som jag egentligen borde ha struntat i att ta, men men, gjort är gjort.
Haha, förövrigt var kvällen mycket bra :)
Igår låg jag mest och slöade hela dagen, var sjukt trött!
Så det var inte så mycket som hände då.
Idag har jag städat lite, varit borta hos farfar och skjutsat farmor till frissan :)
Alltid lika kul att träffa dom. <3
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste lägga mig rätt tidigt ikväll för imornbitti ska jag till frissan :)
ÄNTLIGEN! ska bli riktigt gutt.

Igår fick jag reda på att det hade varit en 12 meters hög våg som hade kommit in över Nice och förstört x antal stränder och restauranger o.s.v. för några dagar sen. Och det står absolut ingenting om detta i svensk press? Jag tycker det är lite sjukt. Som tur var så hade ingen omkommit! Tur att man hann hem innan den vågen kom. Fy bubblan!

Jag blir galen snart, det kliar på mig, överallt! Jag flagnar så in i bombens mycket! Min rygg är inte rolig alltså. Usch och fy! Blir nog att jag solar solarium imorgon efter frissan, ska bli spännande. Har inte solat solarium på 2 år kanske haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0