What happens in Vegas

Idag är jag ledig, IGEN!
Träffade studiegruppen igår och gjorde klart det vi kunde innan morgondagen då vi ska få öva och bygga upp rummet inför redovisningen nästa vecka. Så vi hade inte kunnat göra något idag ändå.
Det är så surt att dom har gett 5 veckor till det här, man hade nog högst behövt 3! Men det är klart att det är skönt att slippa stressen och att man kan arbeta i lugn och ro men det känns som att dom kunde ha dragit ner på tiden, det känns som att dom drar ut på allt bara för att fylla resten av tiden som är kvar av terminen. Men men, det är såhär det ligger till och det är skönt att allt har lugnat ner sig så mycket, med tanke på allt vi har haft tidigare, stressen och oron för hur man ska hinna med allt och bli klar. Nästa vecka slutar vi, på torsdag nästa vecka är det sista dagen i skolan innan det blir sommarlov. Det är sjukt, riktigt jäkla sjukt är det!

Igår när jag var och handlade fick jag syn på en film som jag såå länge velat se!
"What happens in Vegas", jag var bara tvungen att köpa hem den :P
Kollade på den igårkväll, haha, jag tyckte den var riktigt rolig och bra!
Sen att Ashton Kutcher spelar en av huvudrollerna gör ju filmen knappast sämre, han är ju en av favoriterna ;) I love him!
Så jag är väldigt nöjd med mitt inköp :)

Jag har sett att 2 gamla tv-program ska vara tillbaka i tv:n till hösten.
Fångarna på fortet och Time Out! wiho, fan vad skoj!
Nya avsnitt men samma programledare, det tycker jag låter super :)
Det ska bli riktigt kul att se.

Nu ska jag börja göra mig iordning, ska iväg och springa lite i affärer.
Ska nämligen köpa presenter till mamma som fyller år nästa vecka, och något till Wilmis som har namnsdag idag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0