2 November

Idag har det inte hänt så mycket.
Var på möte med min handledare i eftermiddags angående rapporten så nu känns det bättre. Skönt det!
Annars har det varit en väldigt lugn dag. Har så ont i ryggen idag och jag förstår verkligen inte varför. Riktigt jobbigt är det. Hoppas att det har gått över tills imorgon.

Jag åkte på en förkyldning, det var det jag kände i torsdags.
Vill verkligen inte vara förkyld!
Denna hosta är inte alls roligt. Jag hostade så mycket inatt, var riktigt jobbigt. Kunde ju inte sova ordentligt. Uscha.

Igår kom Dessan hit, vi satt och pratade en liten stund sen åkte vi bort till Lollos nya lägenhet :)
Riktigt najs var den. Spenderade x antal timmar där tillsammans med Dessan,  Palle och Teddie. Hade det riktigt trevligt :)

Nu blir det tv-tittande resten av kvällen. Och lite läsning förstås ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0