Regn, regn, regn

Vilket jädra väder det har varit idag.
Regn, regn och åter regn.
Mörkt och trist hela dagen. Usch och fy.
Men jag har iallafall haft en toppendag på förskolan :)
Är såå kul att vara tillbaka!
Idag gjorde jag min dansuppgift med några av barnen. Har gjort en danslåda med temat blå.
Det fungerade bra tycker jag, ska göra den imorgon också.
Får nämligen besök imorgon av en lärare från skolan som ska kolla på mig när jag gör uppgiften.
Snacka om att jag kommer att vara nervös!
Men det är bara att göra sitt bästa och hoppas på att allt flyter på bra :)
Ska bli skönt att ha besöket gjort sen iallafall.

Har sutttit och skrivit lite på rapporten nu och funderar på att ta mig en promenad nu när regnet äntligen har uppehåll! Tänkte ta mig en sväng förbi Lollo och Dessi, så jag hoppas att regnet inte kommer tillbaka sen när jag ska gå hem. Det vore inte så roligt.
Min förkyldning är fortfarande kvar och jag har en riktigt dum hosta. Så himla irriterande.
Har inte kunnat träna speciellt mycket, vilket jag är riktigt sugen på, så en promenad får väl duga sålänge.

Puss!

Kommentarer
Postat av: mikaela & malin

kika gärna in och svara på vår fråga om löshår i bloggen :) tack på förhand!

2010-11-19 @ 22:42:59
URL: http://mmsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0