Uppdatering

Idag har det varit en skön söndag. Vädret är skit men jag har fått lite gjort vilket är skönt :)
Har storstädat endel och varit och handlat med farfar, vi tog en sväng förbi farmor också. Trevligt. <3

Har varit en bra helg. Var ute både i fredags och igår, hade kul båda kvällarna så det var najs :) Celie, Teddie och Nicole var och hälsade på mig i fredags, vi kollade igenom min gamla gästbok som jag hade förut. Haha, var väldigt kul att läsa den ;)
Imorgon är det måndag igen och jag går in på näst sista veckan av vfu:n. Känns inte speciellt roligt. Tiden har gått alldeles för fort! Så jag får passa på att verkligen njuta av den sista tiden som är kvar.
Har en vfu-upggift kvar att göra och det är musiken, vilket jag ska göra på tisdag. Så jag hoppas det blir bra :)

Jag tänkte bara ta det lugnt nu resten av denna söndagen :)
Ska kolla igenom lite skolgrejer tror jag, men annars blir det lugnt.
Ska försöka att komma i säng hyffsat tidigt så jag är pigg imorgon!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0