10-10-10

Och så var det söndag.
Tänkte uppdatera lite om helgen.

Fredag.
Slutade vid 2 och åkte direkt in till stan, där mötte jag först upp Dessan och sen Celie.
Vi gick till 4 Kök för att äta :) Himla trevligt!
Blev en liten runda i några affärer innan det var dags att åka hem.
Väl hemma tränade jag, sen var det dags för mat.
Lite senare bestämmer sig jag, Dessan och pappa för att gå på innebandy.
Så det blev en sväng till Lindsdal.
Efter det var det dags för mys på altanen. Vin, musik och tända ljus! Riktigt härlig fredag :)
Igår tog jag mig en lång sovmorgon. Det behövdes!
Åkte en runda med pappa och farfar :)
Var jättetrött hela dagen så efter att jag hade ätit gick jag och la mig en stund.
Sen var det dags för träning och efter det dags att göra sig iordning inför kvällen.
Förfestade hemma hos Palle och sen drog vi vidare in till stan ;)
Fy bubblan vad kallt det var inatt! Helt galet, och så dimmigt!
Kollade termometern när jag kom hem och den visade 4,8!
Inte nog med det, det var så fuktigt ute så mitt hår var blött när jag kom hem.

Idag har jag inte lyckats få så mycket gjort än.
Men jag ska ta och plugga lite idag, måste kolla igenom saker och så.
Det kommer i vilket fall som bli en lugn och skön söndag :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0