Första dagen

Helgen är över och en ny vecka är igång!

Spenderade som sagt helgen i Oskarshamn.
Jättemys. Åkte till Karlsson i Högsby igår. Inhandlade ett par gummistövlar (till vfu:n) och en vinterjacka, så nu behöver jag inte tänka på det :) skönt!
När jag var hemma i Kalmar igen var det dags för träning och sen Parlamentet :)
Hade tänkt lägga mig tidigt igår för att inte vara alltför trött idag. Men det gick inte så bra med tanke på att The Guardian (<3) var på tv och den filmen är ju så sjukt bra så jag var tvungen att kolla :P
Har visserligen den på dvd, men eftersom jag började kolla på den så var jag tvungen att se klart! ;)

Idag har jag haft min första vfu-dag.
Den har varit jättebra, så himla kul att äntligen få vara ute :) Och att jag ska vara ute i 8 veckor också.
Kanon!
Slutade vid halv 3 och det har väl inte hänt alltför mycket efter det. Träning och tv-tittande typ ;)

Tänkte snart lägga mig i sängen och läsa en stund :)
Känns väldigt lockande!


Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0