Torsdag.

Imorgon är det Fredag vilket innebär att jag har varit ute på vfu i 4 veckor.
Det innebär också att jag har gjort halva min vfu. Har gått så himla fort och jag trivs såå bra!
Nästa vecka ska jag inte vara ute på vfu för då ska man vara i skolan och skriva rapport.
Jajamen.

Jag undrar om jag är påväg att bli förkyld/sjuk.
Började känna av det idag. Jag hoppas verkligen inte att det blir så!
Jag har ändå klarat mig i 4 veckor ute på förskolan utan att ha blivit förkyld.
Det skulle vara rackarns om det kom nu.

Idag gjorde jag min bilduppgift igen. Det var roligt :)

Ska packa lite snabbt nu sen blir det sängen och jag hoppas verkligen att jag vaknar upp imorgon utan att känna av något av en förkyldning!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0