Sunday

Fy bubblan vad jag är trött.
Det har verkligen varit en seg söndag.
Bakis är jag inte men däremot sjukt trött.
Var ett tag sen man kom hem vid halv 6 på morgonen efter en utekväll haha.
Men det var en rolig kväll :) Hamnade på efterfest där det blev prat om saker och ting.
Det var skönt att få prata och vill tacka alla för en bra kväll!
Jag älskar mina underbara, fina vänner. <3

Har inte gjort mycket nytta idag.
Vaknade runt halv 2 och käkade frukost. Åkte bort en snabbis till Hansa med pappa och farfar och sen en liten snabbis till farmor :)
Resten av dagen har jag i stort sett spenderat i sängen.
Har kollat lite på bilduppgiften som vi ska göra på vfu:n, ska göra den på tisdag så har kollat lite bilder och så som jag ska använda mig av.

Imorgon är det måndag. Ny vecka, nya tag!
Ska göra dramauppgiften imorgon på vfun. Jag hoppas det går bra!

Nu ska jag krypa ner i sängen. Mmm så gutt det ska bli.

Puss & godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0