27/10 - 2010

Hejsan hoppsan!
Onsdag idag och imorgon är det redan Torsdag. Craazy!
Well, lite uppdatering kanske.

I Måndags kväll var jag och Dessan ute på en häärlig promenad.
Vi gick sen in mot stan för att möta upp Palle och Lollo.
Gick hem till Palle, snackade lite och kollade på film :)
Såg tyvärr inte klart hela eftersom klockan tickade iväg och jag skulle upp tidigt dagen efter.
Trevligt var det iallafall!
Igår började jag med min vfu-uppgift i bilden, gick bra tyckte jag :)
Ska fortsätta imorgon. Gjorde ju dramauppgiften i måndags, 2 gånger, och det gick också bra.
Lär nog göra det fler gånger ;) Hoppas bara att jag gör rätt nu så jag slipper ändra massa sen nu när jag väl har börjat. Men men, allt ordnar sig, på något sätt ;)
Idag har jag inhandlat de sista presenterna till Wilma som fyllde 7 i måndags. Kan inte förstå vart tiden har tagit vägen, min lilla prinsessa är redan 7 år!
Ska till Oskarshamn i helgen och då ska hon firas :) <3

Dessan var här en stund förut. Kul att hon kom förbi :)
Mycket mer har väl inte hänt idag.

Nu ska jag strax bädda ner mig i sängen för lite läsning innan det är dags att sova!

Puss & godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0