15:e September

Vilket knasväder vi har haft idag!
Regn, sol, regn, sol.. vädret verkar ha beslutsångest? Haha
Riktigt höstväder är det ute nu iallafall, blåser som attan!
Skönt att man är inne :)

Idag har jag varit i skolan och målat på min bild. Den börjar bli klar nu tror jag.
Så jag måste försöka få klart den helt nu innan helgen eftersom det är redovisning på måndag.
Får se när jag har lite tid att sätta mig med den.
Idag har vi fått göra masker i skolan, det var roligt! Är ju långt ifrån klar, men det var ju första gången idag så ;)

Trodde faktiskt att träningsvärken skulle vara värre än vad den var idag. Värst är att gå nerför trappor just nu.

Har tränat Zumba ikväll, riktigt kul! :)
Just nu sitter jag och planerar morgondagen lite.
Har självstudiedag imorgon vilket är behövligt. Mycket att läsa och göra nu innan vi ska ut på vfu om några veckor.
Så det är bäst att få så mycket gjort som möjligt, så fort som möjligt ;)
Så jag hoppas jag hinner med mycket imorgon.

Det är väl bäst att gå och lägga sig snart så man kommer upp i skaplig tid imorgon.
Fast lite sovmorgon tänker jag ändå ta ;)

Natti. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0