21 September

Just nu tar jag en liten paus från pluggandet.
Kände att jag behövde få höra musik, så jag ligger och lyssnar nu :)
Underbart!
Håller på att läsa en bok som är bra om man har läst tills imorgon. Har snart kämpat mig igenom den, däremot är det inte mycket jag förstår av den. Kommer ofta på mig själv med att tänka på annat :P
Så det går väl sådär, förhoppningsvis förstår jag mer av föreläsningen imorgon :)
Har ju tänkt att skriva klart och lämna in bilduppgiften idag men vet i fanken om jag hinner.
Prioriterar 2 böcker just nu, så jag får se hur det blir med det. Har ju några dagar till på mig att lämna in ;)

Idag hade vi grupparbete. Satt hemma hos Karin och gjorde uppgifterna och drack massa kaffe :)
Har haft gitarr idag, det gick väl sådär. Måste verkligen bli bättre på att öva :P
Efter skolan tränade jag Zumba :) Gött!
Mycket mer har inte hänt, har städat lite men annars har jag mest läst i boken.
Ska väl fortsätta snart så den blir utläst någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0