Löpning & Zumba

Redovisningen idag gick bra tycker jag :)
Ägnade oss åt redovisningen hela lektionen då vi gjorde olika övningar och så.
Det var kul :)
Vid 1 var det dags för bild och vi fick göra eget papper. Var lite småroligt.

Idag var jag ute och sprang för första gången på länge!
Det fick bli 4 km idag. Det var jobbigt men samtidigt så jävla skönt. Har verkligen saknat det!
Efter löparrundan cyklade jag hem och körde igång Zumba. Gick igenom rörelserna som tog en timme. Bara det var "jobbigt" (på ett bra sätt) så det kommer nog bli skitbra :) När timmen var över kände jag att jag hade svettats klart för idag så jag tog en härlig dusch :P

Nu sitter jag här och är riktigt sugen på att krypa ner i sängen och läsa.
Det lockar väldigt mycket just nu :)
Så jag ska göra mig redo för att inta sängen nu hade jag tänkt.
Känns som att jag kommer somna snabbt ikväll :)

Puss & godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0