Lugn helg

Jaha, söndag och helgen lider mot sitt slut.
Det har varit en mycket lugn helg och jag har inte haft så mycket för mig.
Har tagit dagarna som dom kommit utan att ha haft några direkta måsten.

I fredags var det filmredovisning och det var verkligen jättekul att få se allas filmer!
Tycker att alla hade lyckats bra :)
Var klara redan runt 11, bestämde mig för att sätta mig i bildsalen och måla på min bild en stund.
På kvällen blev det tacos, Idol och filmen Offside. Har sett den förut men det var ett bra tag sen, rolig är den iallafall ;)
Igår hände det inte så mycket. På kvällen var jag riktigt uttråkad och rastlös och visste inte vad jag skulle hitta på och vad jag ville göra.. Sen ringde Palle och vi bestämmer oss för att ta en liten utgång tillsammans med Celie :) Vi satte oss på Krögers och snackade och drack några cider. Det var riktigt trevligt. Blev en tidig hemgång och jag la mig i sängen och läste ett tag :)
Idag har jag läst i en bok som vi ska ha någon form av redovisning av imorgon. Sen har det inte hänt så mycket mer denna söndag :P

Ja som sagt, det har varit en väldigt lugn helg. Nu har jag nästan precis kommit ut ur duschen och ska snart fortsätta att läsa i boken, är inte helt klar med den nämligen.

I veckan har jag köpt nya träningskor, lite nya träningskläder och även "träningsredskap", så nu jäklar ska jag börja med träningen igen! Har inte blivit mycket av det i sommar, tyvärr. Fick också hem Zumba i fredags, wiho! Ska bli riktigt gutt dethär. Just nu är jag SÅ pepp! :) Jajamen.

Nehe, jag borde återgå till boken så den blir färdigläst ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0