Måndag

Måndagen är gjord och veckan är igång ;)
Sitter och försöker läsa i en bok som ska vara färdigläst tills imorgon men finner ingen ro till det.
Jobbigt läge det där. Men ska ta tag i det alldeles strax hade jag tänkt :P

Idag var det redovisning av bilden. Det gick bra. Ska skriva klart arbetet helt och lämna in det imorgon.
Sen har vi fått jobba med våra masker också, har målat den och så nu, blev inte som jag hade tänkt eller ville men men, det får gå ändå ;)
När jag kom hem från skolan tränade jag Zumba. Roligt och svettigt ;)
Efter zumban körde jag lite styrka med min exetube och pilatesboll :)
Härligt!

Imorgon är det grupparbete på morgonen.
Sen har jag bara gitarr på eftermiddagen, gutt! :)

Ska försöka att läsa klart boken nu. Sen är det dags för sängen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0