Plugg

Vilket härligt väder vi har haft idag :)
Sånt väder gör ju en lite extra glad!
Idag har vi haft föreläsning och så har vi fått testa våra masker lite :)
Efter skolan tränade jag Zumba :) Sen skrev jag klart mitt arbete i bilden och skickade in, det känns skönt!
Ska snart plugga lite till, måste bara ladda upp med lite musik först.
Så det är vad jag ska sysselsätta mig med fram tills det är dags för sängen.

Har lite sovmorgon imorgon, börjar vid halv 10 :)
Vi har lärarutbildardag inför vår VFU imorgon så det kommer komma massa handledare till skolan och vi lär få massa information gissar jag ;)
Slutar vid 12, det är gutt det!

Nehe, dags att sätta igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0