Segt

Usch. Pluggandet går inget vidare idag.
Vet inte varför riktigt men jag finner verkligen ingen ro till att sitta ner och plugga.
Riktigt jobbigt med tanke på att jag vill ha det som är kvar nu klart tills vi ska ut på vfu.
Iochförsig är det väl inte så mycket kvar, men ändå.
Imorgon har vi redovisning och sen slutar vi. Så det känns himla skönt. Då hoppas jag att jag får mycket gjort!

Har varit en relativ lugn dag. Var i skolan till halv 4 ungefär, sen drog jag hem och tog det lite lugnt innan jag körde igång med träningen :) Mycket mer har jag inte gjort.

Lägger ner pluggandet för idag. Har gjort lite iallafall, alltid nått.
Hoppas som sagt det går bättre imorgon!

Puss & godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0