Simning & Zumba

Idag hade vi musik hela dagen i skolan.
Riktigt roligt var det :)

Snacka om att jag har träningsvärk, haha.
Idag körde jag zumba, gick igenom rörelserna igen.
Efter det var det dags att simma :)
Det var skönt men jobbigt, men det är bara bra :P
Har haft träningsvärk idag, men nu är den mycket värre.
Överallt fast mest i låren.
Jag hoppas jag kommer upp ur sängen imorgon haha.

Har suttit och lyssnat på musik ett tag nu, medan jag gjorde iordning mina naglar :)
Jag har äntligen börjat få långa naglar igen, och då pysslar jag gärna med dom, nagellack och någon dekoration t.ex.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa en stund.

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0