Sista September

Fick sluta runt 11 idag, så nu är den redovisningen avklarad. Skönt!

Åkte hem och bakade scones.
Sen var det dags att ta tag i studierna.
Har gått bättre idag. Skrev klart ett arbete och skickade in förut så nu är det ett arbete kvar att skriva och lämna in. Har börjat skriva på det idag, så börjat har jag iallafall :) Det arbetet ska inte vara så långt så det är skönt.
Ska läsa igenom en bok också, bra att ha läst tills vi är ute på vfu.
Så det är väl det jag har ägnat dagen mest åt. Sen har jag tränat också, så himla gutt!

Imorgon har vi dans på schemat, sista lektionen nu på några månader.
Slutar vid halv 12, ska hem och packa och fixa lite.
Sen när min bror har kommit hem drar vi till Oskarshamn :)

Känner mig trött nu.
Ska alldeles strax krypa ner i sängen och läsa en stund :)

Puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0