Söndag

Ytterligare en helg har passerat, går alldeles för fort. 3 dagars helg? Ja tack!

Helgen har varit väldigt bra.
I fredags när jag slutade åkte jag hem och tränade Zumba.
Sen bytte jag om och packade lite innan jag åkte till Dessan i funkabo.
Där fick hon presenter och vi gjorde oss iordning.
När vi var klara åkte vi in till stan och placerade oss på Larmgatan 10.
Lollo jobbade och serverade oss under vår visit där :)
Maten var kanongod och jag hade det riktigt trevligt.
Efter lite "strul" var det dags för förfest. Kul :)
Sen begav vi oss in till stan där vi spenderade resten av kvällen på O'learys.
Hade det riktigt roligt, det var en lyckad kväll! :D
Igår morse tog jag bussen upp till Oskarshamn.
Blev en lugn dag, umgicks med familjen och hade det mys :)
Det har jag gjort idag med, och så har jag läst lite i en bok som ska vara läst tills på onsdag.
Nu är jag i Kalmar igen, ska snart träna Zumba och fortsätta läsa boken.
Annars händer det inte så mycket mer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0