Thank you.

Gårdagen bjöd på utgång! :)
Dessan kom hem till mig och vi vandrade bort till Palle och förfestade lite. Himla trevligt var det!
Väl inne i stan placerade vi oss på O'learys, dansade och hade det skoj!
Slutet var väl det enda jag skulle velat ändra på den kvällen..
Men men.
Tur att man har sånna underbara vänner. <3

Idag har jag inte gjort mycket alls.
Vaknade vid 1. Var riktigt längesen jag sov så länge.
Men det var behövligt! Tog det lugnt ett tag innan jag och Jimmy drog bort till Modehuset :)
Handlade inte så mycket, ett par leggings och 2 nagellack ;)
Har tränat Zumba och kollat på Parlamentet som äntligen har börjat igen! Jippi

Känner att jag borde plugga lite, vilket jag inte har gjort på hela helgen.
Är inte alls sugen på det om jag ska vara ärlig.
Men ska försöka kolla igenom lite iallafall ;)

Riktigt höstväder har det varit hela dagen, mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0