Tisdag.

Nu är träningen avklarad för idag!
Har nyss tagit en dusch och fått på mig myskläder.
Nu sitter jag och njuter av lite musik innan jag tar tag i lite studier :)

Igår när jag var påväg hem från skolan ringde det på mobilen.
Det var Lollo som undrade om jag ville ta en fika med henne.
Klart jag ville det, så det var bara att köra tillbaka in mot stan :)
Vi tog en fika, blev även lite käk på Ming Palace och en liten tur på stan efter det :)
Himla trevligt var det!

Sista veckan i skolan nu. Nästa vecka är jag ute på VFU.
Helt knas vad tiden har gått fort, och nu ska jag vara ute i 2 månader!
Jag ser verkligen fram emot det :) Ska bli riktigt kul! jippi yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0