Torsdag

Eftersom vi blev klara med vår film i tisdags så behövde jag inte åka till skolan idag.
Så jag har varit ledig :) skönt!

Igår var jag med Dessi efter skolan, bestämde oss för utgång. Åkte hem till Palle och förfestade lite innan vi cyklade in till stan :) Blev väl inte riktigt som man hade tänkt sig men sånt får man ta ibland.
Jag tyckte det var väldigt trevligt på förfesten iallafall :)
Idag har jag mest tagit det lugnt, jag och Dessi åkte och handlade en tårta tidigare idag och begav oss sen till Celie för att ge henne den och säga grattis :) Hon fyller nämligen år idag.
Jag var och besökte farmor idag tillsammans med farfar :) Efter det var jag hemma hos farfar en stund och pratade, mycket trevligt!

Imorgon är det redan fredag och det blir en lugn dag i skolan :)
Vi har bara filmredovisning imorgon, ska bli jättekul att få se allas filmer!

Ska ta mig en dusch om en stund, sen blir det nog lite läsning innan jag släcker lampan för att sova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0