Remember Me

Igår var jag i skolan tidigt för att sitta och göra ett arbete.
Det gick väl sådär, ska försöka kolla lite på det i helgen.
Hade bara danslektion igår, den var rolig :)
Åkte till maxi och inhandlade 2 filmer, Remember Me och Allt för min syster :)
Väl hemma var det kaffedags, tog det lite lugnt innan pappa och jag åkte till Hansa City.
Var inne en sväng på Media Markt och köpte färg till skrivaren, äntligen! ;)
En sväng på City Gross blev det också. Handlade ytterligare två filmer, Vicky Cristina Barcelona och American beauty.
Hade nämligen tänkt spendera fredagskvällen ensam, av olika anledningar.
Men så blev det inte till slut ändå, när jag hade ätit och tränat Zumba blev det fredagsmys tillsammans med Celie :) Väldigt trevligt!
Vi kollade på Remember Me. Riktigt bra film, väldigt oväntat slut. Visste en sak som skulle hända men inte hur. Så snacka om att jag blev förvånad. Men som sagt, jag tyckte filmen var riktigt bra. Och sorglig.

Har inte hunnit med så mycket idag än :P
Ska väl ta tag i träningen om en stund sen får vi se hur dagen blir ;)
Fint väder är det iallafall :) Så himla härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0