Idag är det onsdag

En vecka sen sist.
Har väl inte hänt så mycket sen dess.
Massa plugg har det varit, hade tenta i delkurs 3 igår. Ingen aning om hur det gick men det är sånt som märks ;)
Idag var det introduktion till sista delkursen. På måndag ska jag ut på vfu i 4 veckor.
Lite blandade känslor inför det men det blir nog bra.

I helgen var jag i Oskarshamn.
Åkte direkt efter seminariet. Härligt :)
I Lördags kom Dessan upp och stannade tills i måndags morse.
Var jättekul att hon kom, mycket trevligt! Så jag hoppas att det blir fler gånger :)

Har varit helt pluggfri nu både igår efter tentan och idag. Känns riktigt lustigt måste jag säga. Men samtidigt väldigt, väldigt skönt! Och behövligt :)

Imorgon är det torsdag och jag har självstudiedag. Ska ringa till min vfu-plats och prata lite om när jag ska komma på måndag o.s.v. Annars har jag inget inplanerat direkt. Tar dagen lite som den kommer :)
Skönt!

Dags att hitta på nått.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0