Inget speciellt

Tisdag idag, dagarna rullar på.
Går bara på vfun imorgon med denna veckan. Har tagit ledigt på torsdag eftersom jag ska på kryssning torsdag-fredag. Så ikväll blir det att packa lite smått och sen åker jag upp till Oskarshamn efter vfun imorgon :)

Helgen har varit riktigt härlig!
Har myst, tagit det lugnt och umgåtts med familjen och Jonatan.
I söndags var det ju kanonväder så var ute heela långa dagen.
Så gutt att våren, solen och värmen äntligen är här! Som man har längtat :)

Imorgon ska jag bli filmad när jag läser saga för barnen.
Får se hur det går. Det värsta blir väl att kolla på filmen sen haha ;)
Men men, det blir nog bra :)

Dags att göra lite nytta.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0