Så skönt

Dags för en liten uppdatering..

Idag är det onsdag och jag har nu varit ute på vfu i 3 dagar.
Det känns verkligen då jag har varit riktigt trött när jag har kommit hem. Man är ju rätt van vid skolans tider så nu har det varit långa dagar ;) Men jag trivs bra :)

Helgen som har passerat har varit en riktigt bra helg.
I fredags var jag, Dessan och Palle på Palace och såg Hoffmaestro och efter det fortsatte vi kvällen på O'learys. Mycket trevligt!
I lördags var det mysdag/kväll med Jonatan :) I söndags var det riktigt härligt väder och jag bjöd ner farfar på fika. Trevligt! På kvällen åkte jag ut till Celie och Martin en stund.
Väldigt kortfattat om helgen, men den var bra!
I måndagskväll åkte jag och Lollo ut till Celie, Palle, Teddie och Nicole. Spenderade några timmar ute. Snackade och hade det gutt :)


Det var så härligt att få höra det. Det gjorde mig riktigt glad.
Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0